yeah setelah lame berfikir..
blogger-emoticon.blogspot.com
jumpe satu resolusi untuk menghilangkan rase bego di kepale otak aku

blogger-emoticon.blogspot.com
yg berkecamuk dengan litar pintas di saraf2 otak aku...



Blogging!!blogger-emoticon.blogspot.com

Alternatif penyampaian idea
dan senaman tangan yg mu dah dan tidak memenatkan..

erk! aku tak tau ape nak post lagi la..
nanti aku pikir ape nak post..

blogger-emoticon.blogspot.com



6 comments:

arifadela said...

tq...
hahaha...
bego...
kleinfelther...
hyper*****ism...

NURJIA HIDAYAH said...

wut is paroo??
berblogginglh kalau nk hlngkan bego dikepala
lepas nw sure akn lebih pintar kepalanya

Paroo said...

paroo tu name katak ensem kat atas nuu..
pintar tuh ntah la... hehehe

NURJIA HIDAYAH said...

owh abs selama ni kamu lah paroo si katak ensem tuh..hehe

Paroo said...

yela.. member katak nie panggil die paroo.. =)

NURJIA HIDAYAH said...

haha..chumel

Post a Comment